21:21

. Tre namn du går under:
- Hanna
- Hannavafan
-Hannan

2. Tre saker som skrämmer dig:
- Insekter
- mej själv.
- beteende

3. Tre saker du har på dig just nu:
- BD-tröja
- Batman hotpants
- svart BH

4.Tre av dina favoritlåtar just nu:
- Mando Diao - Dance with somebody
- Britney Spears - Womanizer 
- Molotov Jive - Nicotine

5. Tre sanningar:
- Jag minns inte vad jag gjorde igår 
- Jag har en tvångstanke att göra minst 600 situps varje morgon
- Jag älskar Mando Diao

6. Tre hobby´s:
- Konserter (helst med mando diao och sugarplum fairy)
- skapa frisyrer på mig själv eller på vänner, klippa hår osv.
-  träna, måste ha minst 600 situps/dag


7. Tre saker du vill ha:
- ett friskt liv
- bli intagen till teaterhögskolan
- min pappa tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0