16:06

Jag var på biblioteket igår och lånade böcker. (intressant, någon som antecknar?)
såklart så regnr det inte när jag precis börjar cykla, men väl efter typ 400 meter så öser det ner. kul.
lika så var det när jag var ute och joggade sen på kvällen, jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem.
jag blev lite barn på nytt, det blev massor av vattenpölar överallt. jag hoppade i alla jag såg : )

idag har Elin namnsdag<3<3
grattis baby, hoppas du mår bra!

Mitt hår har vuxit ut lite, snart kan jag ha en pytteliten svans i nacken.
kommer kännas konstigt sen när det växt väldigt mycket, lyfter lite hår och så är det en helt kal plätt mitt bak på huvudet. ärret ser ut som ett Y. harry Potter har blixt i pannan, jag har Y i bakhuvudet. Hanna Potter? (hah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0