16:07

Varenda gång jag känner i bakhuvudet, så blir jag lika förvånad att det är någonting där.
Känns som ett hål. ett invuxet hål. typ.

idag har jag städat mest hela dagen,
tänkte oxå plocka några buketter blommor och ställa in.

Jag känner mig sådär trött och matt. liksom så där jobbigt trött och matt.
Har haft sjukt ont i magen hela dagen. tog en cykeltur, men fick lov att vända efter
hälften av vägen jag brukar cykla, för det gjorde så sjukt ont.

Appropå inget speciellt, fy vad jag ar rädd den dagen/natten som det åskade och blixtrade
sådär sjukt mycket. Jag var helt sjukt galet rädd, gick ner i källaren och satte mig hos mina små barn,
jag började nästan att gråta.

Jag måste boka ny tyd för linsundersökning.


Över und ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0