22:52

idag fikade jag och amandan och hennes kompis på Peace and Love caféet i Borlänge.
riktigt mysigt var det!, fast samtidigt såg det ut som att "innanför" caféet låg en bordell.
Sen träffade jag amandan och hannabola, det blev ännu tre koppar kaffe.
var längesedan jag träffade folk och fikade, träffade folk över huvud taget faktiskt.
Mycket trevligt var det. Sen följde jag amandan med hem och chillade lite, och fick min britneyparfym som jag alltid lyckas glömma hos henne. (tror det betyder att vi ska ses). men nu är den hemma.
har missat hultan iår :( känns väldigt ledsan, har ju varit där dom senaste fem eller sex åren, ikväll/natt spelar mando, får låtsas att jag är där. att få se björns svett bara rinna över hans heta kropp, och gustafs härliga och heta leende innan dom sakta men snabbt kör igång sheepdog. man blir lika upphetsad osv. varje gång. (vet inte hur många gånger jag sett dom nu, men måste u kunna andas, så måste ju se dem.)

Imorgon vill jag till sthlm, eftersom jag missar både hultan och tivoli rocken som vill jag till sthlm.
sa övertala drivaren.

Jag kollar på almost famoust. blir både ledsen/glad osv av den. man känner igen sig iden. mycket.



ÖVER UND OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0