Harry Potter.



Idag var jag på bio med Ninan, premiären av Harry Potter filmen. mycket bra!
Mums vad snygga alla blivit, Draco är ju en riktig läckerbit, även hermione.
Sen följde jag med Ninan hem, vi satt ute och målade tavlor :)
sen blev det kaffe, första gången jag drack kaffe med socker i. inte jättegott, men lite iaf :)
Sen blev jag sjukt trött, så ninan sjutsade hem mig. "råkade" glömma min filt och tavla där så jag kan komma tillbaka på fredag.

Jag har kommit underfunn med att han som spelar Alex i clockwork orange filmen, är sjukt lik en ung Björn Dixgård och Victor Norén.  (iaf när han precis kommit till fängelset och när han inte har sina "konstiga" kläder på sig)

neej, nu känner jag av massa ont i hålet i höger ljumske jag fick igår i Uppsala. (berättar mer om den så kallade operationen senare)

bon nuit/ HH.

Kommentarer
Postat av: Sona

Om beskrivningen om den där "Alex i clockwork orange" stämmer så låter han som en jävligt snygg typ, haha!

2009-07-20 @ 22:13:36
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0