jennys hus.

Igår var jag, ninan och lindan och hälsade på min sis och hennes hus ute i säter. Jenny är 23(!) och har hunnit införskaffa sig sambo, hus och bil. Jag som brukade skämta om att "snart blir det väl villa,volvo och vovve för er, eller?" och jenny bara; "ja, Hans har ju iof. volvo". haha, :)
nej, men jag är jätteglad för hennes skull! verkligen<3 kul att hon har det så bra och är så kär och lycklig :)
hursomhlst, när vi hade gått och kollat igenom hela huset, som var jättefin och mysig trädgård, och tre(!) badrum, så skulle vi hjälpa Jenny med kaffe, fika osv. i köket. Jenny står och mäter upp vatten i kokaren, efter en stunds mätande, så vänder hon sig till mig och nina, tittar på kaffekokaren och säger; "det blev sex, sex är väl bra, eller?"
HAHA! jag skrattade länge, det var kul.
Nu väntar vi på inbjudningarna till inflyttningsfesten :)

Kommentarer
Postat av: Syster

"Ja sex är ju trevligt" sagt av Nina ;P

2009-07-24 @ 14:13:52
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0