mjölk och harry potter

Jag stod och värmde mjölk nyss, två STORA koppar.
(varm mjölk har blivit min nya favorit dryck), låter skitäkcligt, men det är mums så gott! :)
och mamma bara "nu tar du väl igen alla åren som du inte fick dricka mjölk?".
ja, det kanske är så, men det kommer säkert sluta med att jag blir allergisk igen mot det.

På måndag spelar britney i Globen, och jag som så jättegärna hade velat se henne!
hon landade i sverige i natt, jag får väl åka till sthlm och sätta mig utanför hennes hotell och vänta ist.

På onsdag ska jag och ninan på harry potter premiären :D
trodde inte vi skulle få några biljetter, ringde för någon timme sen och då fanns det två kvar,
dock inte bredvid varandra, men vad gör man inte för snygga emma watson :)
ska bli trevligt att träffa ninan oxå, var längesedan.

Jag har ont i mitt knä. fortfarande. sen jag vurpade utanför MAXI.
ser ut som om någon har hyvlat bort en äckligt tjock skinnbit.
fattar inte hur det gick till, men det kom ju världens skyfall och jag sprang in för jag skulle köpa lucky.
och det var ju svinhalt så jag kanade igenom dörrarna.
en tant slet upp mig och bara "herregud kära barn hur gick det?!!!" och så fick jag en björnkram av henne :)

nej, nu ska jag göra mer varm mjölk :) haha, låter som jag är en 80 åring som ska dricka det för att sova.

Kommentarer
Postat av: Nina

Bara en dag kvar till premiären! Woho! :D

2009-07-14 @ 15:24:30
URL: http://nian.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0