över tolv timmar städning och marilyn på väggen.

Jag var klarvaken hela jävla natten!! helt sjukt drygt.
halv sex på morgonen gav jag upp att försöka sova, då gick jag ut och hämtade tidningen.
sen drack jag både massa te och kaffe. läste 150 sidor ur Lo Kauppis; Bergsprängardottern som exploderade,
samtidigt som jag blekte utväxten i håret. sen började jag städa. grov städa mitt rum och bland alla mina hundra par skor. tolv timmar jag städat, och än är jag inte klar, hälften av alla flyttkartonger står huller om buller.


Mando har fått en kompis.....


.....Marilyn Monroe kom förbi, och hon kommer nog stanna ett tag : ) 

jag skulle igentligen bara möblera om mina affischer på väggen i "gången" in till mitt rum,
men så fick jag ett ryck , och rev ner allt. hämtade en blyertspenna,
stod och tittade på min tatuering på högerarmen en stund, och sen började jag måla.
Lite snett kanske, funderar på att måla James Dean bredvid, eller elvis kanske. vi får se.

nu ska jag sova. är ganska trött faktiskt. och tjock.
godnatt. över och ut. // HH.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snitsigt värre! Va snyggt det blev! =)

2009-07-29 @ 23:05:04
URL: http://minoru.blogg.se/
Postat av: Nina

Håller med föregående talare. Läckert! :)

2009-07-30 @ 22:20:44
URL: http://nian.bloggagratis.se/
Postat av: Syster

Du är en konstnär :) Puss<3

2009-08-01 @ 22:11:22
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0