Uppsala.

Trodde att det skulle ta typ tre timmar, men tog typ över tolv timmar.
det var meningen att själv "operationen" skulle börja vid ett tiden,
men så kommer dom och säger att det har blivit lite försenat. typ en halvtimme tänkte jag, men så klockan fyra kommer dom och säger att om en timme är det min tur. kul.
jag trodde ju att det skulle vara typ som en röntgen, men inte, dom skulle köra upp en slang i ljumsken upp till hjärnan och ta en massa bilder. usch. jag blev arg på allt och alla. jag skulle duscha, och skulle raka mig! i ljumskarna och ha massa äckliga operationskläder på mig. vadå raka i ljumskarna? en manlig läkare frågar om jag behöver hjälp. jag svarade: "är det inte lika bra du tar bilder oxå och skickar dom till en porrtidning så du får lite extra pengar i plånboken?!" sen smällde jag igen dörren till duschen, jag vägrade tvätta håret. 
jag fick massa bedövning på obehagliga ställen och lugnande. tur jag fick lugnande annars hade jag nog slagit till alla.
 kändes ungefär som man tog droger. jag låg och grät i två timmar, inte över att jag var nervös och rädd, utanför massa annat runt om mig, inte över mat-helvetet, utan över massa andra. hursomhelstjag trodde jag skulle få bli sövd, men inte, jag kände hur den där slangen åkte fram och tillbaka i kroppen, och när dom tog bilderna i hjärnan så kändes det som hjärnan/nacken brändes sönder. fan vad obehagligt allt var. när allt var klart, så skulle jag ligga raklång och helt stilla i fyra timmar, var tjugonde minut kom dom och kollade blodtryck,nålar osv. så allt var okej. mina vader var lika stora som mina lår och fyfan vad tjock jag var, allt var svulllet, ser likadan ut nu. magen gör ont så in i helvete, och den är svullen så in i helvete, jag rullar runt som en ballong.
fan vad jag hatar när jag sväller, jag vill inte, jag går upp typ tre-fyra kilo. jävla fan.


Kommentarer
Postat av: Carro F

Hej! det låter verkligen hemst jobbigt men jag hoppas att allt var i sin ordning? Hur mår du nu med huvudet? Ta hand om dig! kram

2009-07-26 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0