22:01


Jag tycker jag städar mina lådor hela tiden, varje gång hittar jag något jag glömt bort.
Nu hittade jag biljetten till Mando spelningen i Amsterdam för 4 årsedan. det var en rolig turné.


Och så hittade jag den här :) Det var en trevlig kväll, för måångaa årsedan. Minns att jag blev jätte arg på Jessica för att hon skulle röka, sen kanske ett halvår, ett år så levde jag iprincip på ciggaretter, kaffe och Marsdelight. 
När jag tittar på korten därifrån så röker folket inomhus. känns sjukt längesedan man fick röka inne på krogen.


Här är tavlan som jag målade med Ninan. Ninan gjorde värsta fina med fjärilar, blommor och landskap,
och jag såklart gör en med mando.


Sånna här sitter lite varstans hemma hos oss, fast snart har dom flesta som sitter utomhus regnat bort.
jag fick ett epilepsianfall när v iskulle sätta upp Gloria-stickers i borlänge, så jag kunde inte vara med :(
Hursomhelst så såg jag att dom satt på Jussi Björlings statyn, tänkte då; "dom där kommer vara bortplockade imorgon av någon sur gubbe eller tant." var dom borta dagen efter? ja, det var dom.


Jag tog en promenad, trodde att det bara duggade lite, så jag tog mammas blåa jacka, som jag alltid trott att det varit bådeoch, alltså typ att det var regnjacka "i" en vanlig jagcka oxå, men inte. Jag kom hem såg ut som jag hade badat med kläderna på när jag kom hem, så nu sitter jag här och torkar och tittar på första Harry Potter filmen.
så söta alla är :) speciellt Hermione. dom har så gulliga röster alla.
Jag kanske ska ha Harry Potter maraton inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0