20:17

Nu spelar Britney på Globen och jag sitter här och är uppsvälld överallt, och är upp över öronen nervös inför imorgon... :S
ska in till Uppsala och göra någon neurlogisk undersökning, eller hur det stavas. (det är för hjärnblödningen jag fick).
Jag pratade med mamma om den för någon dag sen och undrade varför det skulle ta så lång tid, när dom bara (vad jag trodde) skulle typ röntga hjärnan, eller nått sånt. och så får jag veta att dom ska köra in någon jävla slang i ljumsken!
där skrek jag till när mamma berättade det. jag ville inte höra mera. "men hanna, du är såklart bedövad".
va fan ska dom ner i ljumsken och köra omkring med någon jävla slang, när det är huvudet dom ska kolla!!??
fan vad rädd och nervös jag är. även fast jag får bedövning, så hatar jag att känna att dom håller på med någonting och så ser man inte vad dom gör.
dom gånger jag har fått sytt, så har jag alltid kollat när dom gjort det (förutom i huvudet).
samma sak när jag ska ta prover,jag vill se vad dom gör.
nu kommer dom säkert säga att jag får kolla på någon jävla "bildTV", som när man kör ultraljud.
nej, usch, både matlust och lust att göra något har försvunnit, för jag är så nervös. (okej, att matlusten är borta är jag nöjd över), men äckelsuget är ju kvar, så nu sitter jag här svullen överallt, har tom. lagt kylklampar på mina ben och vader för att det ska lägga sig.

appropå svullen, så minns jag i trean på gymnasiet, så hade jag försovit mig typ 15 min till kulturhistorian, och det var inte världens bästa lektion att försova sig till. kvällen innan satt jag med en skrivuppgift, som skulle vara minst 8 sidor och varav hälften och mer skulle vara egna funderingar, tankar och ideér osv. jag satt som en uppväckt mumie från egypten framför datorn och stirrade utan ideér.
tidigare på dagen hade varit hemsk, hade sprungit från kylskåpet och toaletten princip hela dagen,
jag var både orkeslös och trött och förbannad på mig själv.
måste komma igång med uppgiften! tänkte jag, kollade klockan som började närma sig halv tolv på kvällen. 
hade nyligen kommit hem från hamburg,så jag tänkte provsmaka ginen jag köpt, ett halft glas blev ett, och ett blev flera. hursomhelst så fick jag klar uppgiften, blev super nöjd, klockan var halv fem på morgonen och jag var en halv ginflaska och ett paket Lucky fattigare.
sen när jag vaknar så ser jag att jag börjar om 20 min. och det tar nästan 40 min att komma till skolan. när jag försover mig så hinner jag göra mig klar på 5 min, men denna morgon var jag som en zombie som sprang i klister. 
när jag kommer inklampandes genom klassrums dörren, håret står på ända och jag var helt annat än redo för en skoldag som denna och som jag mådde, och efter mitt ursäktande att jag kommer sent och lämnar in uppgiften så säger läraren;
"Men HANNA! OJ vad du är svullen i ansktet!! som du ser ut!!!"
-ehh, jag har blivit förkyld, där för jag har halsduk på mig.
Jag blev så ledsen och arg och förbannad på henne, hur kan man säga så inför två klasser?!!
sen dess gick jag med halsduk resten av terminen, även fast det var sjukt varmt.

Jag vet varför jag blir svullen, men dom senaste veckorna har varit extremt jobbiga.
Nej, nu ska jag tänka och längta till onsdag, först fika med ninan och sen harry potter! :D

ÖVER UND OUT. / HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0