varmt och tjockt.

Idag hade jag ett mysigt men kort samtal med Linda<3
Vi ska leka nästa vecka, det ska bli trevligt.

Jag har bara varit hemma, med Calle och Josefin,
ibland händer det att jag bara sitter i timmar och bara tittar på dom.
dom ser alltid så fridfulla ut. ibland skulle jag vilja vara dom.
jag satt ute i trädgården ett tag, efter jag vattnat mammas blommor,
plantor och tomater och allt hon har.

Jag fortsätter och ser otroligt fet och uppsväld ut.
Jag vet att jag sväller av min sjukdom,
men av värmen så blir det ännu mer,
jag är dubbelt så stor om lår, vader, armar, handleder, mage och midja.
men det brukar gå över efter några dagar,
så jag vill inte visa mig ute tills det lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0