18:35

--Vad är det för film du kollar på?
--en av SAW filmerna, fast jag ligger obekvämt, men kan fort. bara ligga på höger sida.
--Jag ska hälsa jätte mycket från alla mina arbetskamrater. marie vågade knappt fråga hur du mådde.
-jaha, du får hälsa och tacka.
kul att dina vänner hör av sig iaf,
ingen jag känner har ringt eller hört av sig sen jag kom hem, förutom ninan.
--mmm...
-jag tror inte jag ska gå på midsommarfesten...
--varför inte?
-Jag har ingen lust, känner inte för det, orkar inte träffa någon nu,
känner mig inte välkommen någonstans, känns inte som jag passar in någonstans just nu.
--då vet du hur jag känner mig.
-dessutom känns det som huvudet håller på att tryckas sönder,
och jag orkar knappt gå 100 meter.


Jag har klippt av mig håret. så det skulle se någorlunda okej ut med stygnen och den fina munkrakningen mitt på huvudet läkarna gjort.
vi ses när håret vuxit ut.

fresten grattis till alla barn som tog studenten igår!
och grattis till alla barn som tar studenten nästa vecka!

nu ska jag övertala mamma om att åka på "tycka-synd-om-mig-själv-resa-på-mando-konserter",
och tycka synd om mig själv ett tag för alla sygnen i bakhuvudet som kliar,
och min fula frisyr som jag vägrar visa mig ute i.

över och ut. //HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0