23:06

Nu var det längesen jag bloggade. jag har inget speciellt  att berätta. Peace and Love var väl kul.
Lite annorlunda än dom andra åren. Jag hade sju stycken från Djurens Rätt som sov hos mig.
vi hade snyggt tält där vi stod i på dagarna, eller sprang runt och värvade medlemear, osv, ja, sånt man gör.
och så såg vi band emellan åt, och på kvällarna osv, sen dans på efterfesten till tidigmorgon.
Jag hade ju den turen att tisdag eftermiddag känna mig jättedålig, började känna av
från blödningen, gick och la mig, sen på onsdagen fick mamma åka in med mig till akuten, för smärtan hade börjat
gå ner mot nacken, jag mådde illa, var yr och kände mig febrig. än engång gjorde dom hjärnröntgen, ekg, tog prover och sånt. tur så var det inget med blödningen att göra, men jag blev inte bättre fören på fredag.
Jag måste få säga att alla från djurens rätt var mycket trevliga. Lovisa, Josefin och Zanna åkte hem på måndagen, så vi hade en trevlig kväll ute i lekparken på söndagen, då vi passade på att provsmaka Lovisas två boxar vin hon hittat på vägen hem från efterfesten, söndagsmorgon. Jag tycker kändisar är dryga som kaxar upp sig när man snackar med dom, bara för att dom just råkar vara kändisar.

Vi får skänka en tanke till michael jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0