dåligt väder

Även idag var en "ligga-i-sängen-med-spräng-huvudvärk-och-tycka-synd-om-sig-själv-dag".
Var uppe först vid tre tiden på eftermiddagen. då hade värken lagt sig lite och jag tog en cykeltur.
vilket lökigt väder det var. blåsigt och regnigt. stackars studenter, när jag tog studenten var det nästan för varmt.

Linda ringde och sa att hon skulle komma förbi med mitt bord hon lånat, stackarn har fått vattkoppor.
så fort jag orkar ska jag cykla hem till henne och så ska vi kolla filmer och tycka synd om oss själva.
Linda är prickig och febrig, jag är korthårig, har fett mkt huvudvärk och lite feber, och det kliar på båda oss.
stackars oss.

Snart är det nästa vecka, då har jag mkt att stå i. hoppas jag är piggare då. över och ut./ H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0