mjölk.

Jag har alltid undrat varför man förr i tiden och i filmer osv dricker varm mjölk på kvällarna,
eller ger barn/sjuka varm mjölk att dricka när dom ska sova, har aldrig fattat.
men det är ju för att man typ blir trött och dåsig av det. typ.
eller man ska bli det, så det blir lättare att somna.
det har inte jag märkt av iaf.
Min nya favorit dryck har nämligen blivit varm mjölk, kanske låter äckligt, men det är det inte, det är riktigt gott.
Dricker säkert en liter om dagen. det är ju på tok för mkt!!
Jag som inte ens gillar mjölk. igentligen, men det är väl någon slags period jag hamnat i.
varm mjölk på kvällarna och ett stort antal koppar kaffe på dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0