plugg.

Jag längtar tillbaka att få gå i skolan.
gå upp tidigt, dricka två stora koppar starkt kaffe,
 lästa tidningen, lyssna på mando,
ta en snabb promenad, fixa till håret och sen gå till bussen,
eller om det är fint väder, cykla in till stan och ta andra bussen därifrån.
sen att få gå på lektioner och ta in viktiga saker osv.
Jag måste försöka hitta något som jag vill läsa och plugga.
jag vill bli polis, måste ha läst krimonologi bla, 
men får och kan inte bli polis pga. min epelepsi. (läkarna säger iaf att det är det, men alla utredningar är inte klara, men högst sannorlikt  att det är det....)

Läsa krimonologi tänker jag iaf (måste göra ett godkänt högskoleprov först).
bli krimmare skulle jag verkligen vilja bli. Den kvinnliga Gunvald vore nått.

Idag, eller ja nu har det blivit söndag, men lördags då, tränade jag typ två timmar.
bara man kommer igång så går det, jag måste säga att det var riktigt skönt att få svettas och vakna med träningsverk.
Ska nog ta ett träningspass nu. det blir ju roligare oxå när man kan kolla film samtidigt :)
Jag tänkte göra brytningar, blev förvånad över att jag klarade det så lätt, men fick sluta tvärt, för huvudet slog i väggen och mitt såkallade läkta sår fick sig en smäll. får lägga om någonting så det inte känns.

Jag saknar alla tränings och styrkepass med Karin när jag tränade gymnastik.
extra kul och bra kändes det när vi skulle gå två mattlängor på händer och min tröja gled ner på mig så man såg mage, rygg osv, och  hon helt plötsligt utbrast: "men HANNA! herregud vad smal du blivit!" (hon hade inte tränat oss på länge)

Hoppas det slutar regna snart, då ska jag ta mig an alla joggingspår i Mellsta, fast iof är det rätt skönt att springa när det regnar, men inte när det är spikregn,motvind och kallt.

längtar till tisdag och onsdag, då blir det mando dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0