powernap.

Idag har jag gjort jätte mycket grejer, så nu är jag sjukt trött.
alltså sen jag kom hem sen Uppsala.
Är fortfarande supertrött, och ändå så har det gått snart två veckor sen dess.
Jag har dammsugit och torkat alla golv på nedervåningen
och städat hos mina små barn, dom fick även sina klor klippta.
Allt detta brukar gå på typ en halv timme i vanliga fall och jag brukar inte vara ett dugg trött.
Men nu tog det nästan 1 1/2 timme och jag var tvungen att ta en lång powernap efter, så det blev varken cykeltur eller promenad idag. lite synd, hade velat gått ut. känns som jag aldrig kommer bli pigg igen.

Imorgon måste jag ta mig ut iaf, ska ta ut stygnen (äntligen) och sen ta massa blodprov (ännu igen). drygt.
Hade gärna velat ta mig in till stan, men kommer fan inte orka det, har ingen ork att träffa någon heller.
Om Jenny inte jobbar imorgon eller tisdag, eller har nogorlunda jobbtider, så kanske hon orkar träffa mig en stund.
kanske bara ta en kaffe på stan eller nått, så jag får komma ut. (känner mig som en nyopererad lam, stum och döv 90 årig sagotant med dropp och rullator, som måste ha något mer att hålla i för att hämta tidningen). jaja. skit samma.

Är fort. ovan med mitt hår, varje gång jag tänker sätta upp det så finns det inget att sätta upp.
haha, det var lite kul, mamma trodde jag hade haft uppsatt, sen i förmiddags, så sa hon;
"MEN Hanna!, du har ju klippt bort allt hår!! fast...fast...du passar i det...faktiskt...""

jag ska iaf skaffa peruk.
över und out. //HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0