tråk

Bästa promenad: Täpprundan i älskade Kyna
Favoritgata: ingen gata, tallbacksvägen i Kyna
Favoritdrink: GT
Favoritförort: ingen
Fikar gärna på: Wasa, fast nu är det stängt, så då blir det parken
Bästa lunchställe: beställa hem sushi från My sushi
Bästa kaffet: mammas kaffe, eller kaffe från pressbyrån
Bästa konsertlokalen: Dom i Hamburg, helst längst ST pauli och reeperbahn
Bästa baren: Dom i Hamburg, helst längst ST pauli och reeperbahn
Senaste Stockholmsupptäckt: Man kan sova i ett tågskåp
Senaste utställning: oj, minns inte.
En bra gå bort-present: en hemagjord tavla med snygg/roligt kort i
Favoritlyxartikel: hårspray
Läser just nu: "skräckens tid", "Min berättelse, om Marilyn Monroe" och "att leva med epelepsi"
Läser helst: Biografier, skvaller tidningar, låttexter
Favoritråvara: gurka
Favoritfärg: svart, röd, vit
Favoritskor: converse, ballerina, pumps från victoria seecret
Modeförebild: Marilyn Monroe, Norén/Dixgård
Mest överskattade affär: Carlings på kupolen och en av sexaffärerna längst ST pauli, otrevlig personal
Det dyraste jag har köpt: om man räknar ihop allt jag lagt ut på skor och skivor så blir det nog alla mina pensionpengar och besparingar
Favoritprodukt på Systemet: inget, gillar heller PennyMarket i Hamburg, timless, MUMS!
Favoritprodukt på Apoteket: koffeintabletter, skavsårsplåster
Bästa fyllekäket: äter inte fyllekäk
Lyssnar på: mando
Bästa förfestmusiken: thehets, brittan, es3ta mixen under kalmarsresan
Senast gnolade: filmmusik från brödernalejonhjärta
Senast köpta skivan/-låten: minns inte
Mitt sämsta köp någonsin: finns massor
Dansar helst till: thehets
Senaste impulsköp: hundra årsedan jag impulsköpte
Senaste fyndet: 20 kr jag hittade i en borttappad plånbok jag hade
Senaste secondhandfyndet: minns inte
Fulaste klädfärg: spygul och snorgrön
I dvd-spelaren/datorn: SAW 5
Användbar pryl: tändare, kam, öppnare
Mode jag aldrig vill se igen: bryr mig inte om mode
Värsta huvudbonaden: finns mycket
Bästa huvudbonaden: vet inte
Favoritaccessoar: BD
Bil/Transportmedel: Lillen och min systers cykel
Hejar på/håller på: -----
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: mando och killers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0