19:41

Igår var första dagen på typ två veckor som jag visade mig ute ofentligt (på stan och kupolen).
Första gången sen sjukhusvistelsen som jag flashade upp mig lite (sprayade håret, sminkade mig och klädde på mig) nu lät det som jag gått runt naken, men har haft mando-tshirt och hotpants hela tiden, tills igår.
 Mamma und ich köpte oss varsinn kaffe och satte oss i solen, Men efter typ 15 min. var jag sjukt trött.
känner mig lika trött som när jag hade körtelfeber, och huvudvärken är lika hemsk som biverkningarna efter ryggmärgsprovet jag tog när jag hade fått borelia.

Grattis i massor och ännu mer till Jenny och Hans som vann huset dom lagt bud på :D
grattis grattis grattis! nu väntar vi alla på rolig inflyttningsfest :)

I måndags var jag och tog ut mina stygn.
först kom en undersköterska och plockade ut sex stygn,
sen sa hon att hon var tvungen att hämta en sköterska som skulle titta på "hålet som inte läkt".
en sköterska kom in och började trycka och rycka vid stygnen, kändes som någon köttade sönder mitt huvud, hade typ ingen känsel, sen sa sköterskan att hon inte "vågade röra" mer, och att hon skull hämta en läkare som skulle titta på det.
så kom det in en ung läkare, en kopia av Herr AA, han stod och hmade och funderade, sem fick jag lov att följa med honom till överläkaren. den unge läkaren undrade om man skulle "sprätta upp allting och sy om, för det är ju så slarvigt gjort och det är ju inte läkt på en fläck, som det inte kommer växa tillbaka något hår på." den gammla läkaren luktade askkopp och hans röst lät som en igenrostad kassaskåpsdörr. han sa att det skulle man inte göra, om man skulle sprätta upp och sy om, så kunde man inte veta vad som skulle hända med huvudet eller hjärnan, "nej, vi väntar och ser".
kul. jaja, nu slipper jag stygnen iaf, men går runt med plåster och lindor runt huvudet och på natten måste jag sova med någonslags mössa, typ. ser ut som en mumie.

Jag är sjukt trött, och nu känner jag att huvudvärken kommer krypande, måste ta ännu en huvudvärkstablett.
Imorgon är det torsdag.

över och ut. //HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0