20:14

känns som att jag var den enda i hela sverige som inte kollade på melodifestivalen.
vet inte var den var, eller vilka som var med, eller vem som vann. skönt.
jag är trött på melodifestivalen.
det var bättre förut, när det var en fredagkväll och tio artister var med, och vinnaren vann samma kväll.
varför ska dom gör allt så stort?
samma sak med bingolotto, minns ni när leif loket olsson hade det.
han hängde en landskapsblomma på lådan och öppnade själv.
nu är allt typ datagjort. inte för att jag är den som sitter med en bingolott i handen varje helg, men min mormor brukade kolla. det blir ju dåligare för varje år.

Kollade på en film som heter "melissa P." 
handlar om en tjej som ska fylla 15 år, och hon börjar utvidga sina sexuella sidor, och provar allting.
jag undrar om hon suger av killarna på riktigt, och om sexsceénerna är äkta?
det ser väldigt äkta ut. och så är det spanska skådespelare.
har fått för mig att dom är lite sliskiga. även på film.

shit, jag kallsvettas som fan.
när jag vaknade idag var hela min säng typ nerdränkt av svett. helt äckligt!
jag fattar inte vad det är. stod ute på trappen idag i bara mando-tshirt typ tio minuter.
det var ganska kallt, men svetten rann typ om mig. gick tom ner barfota i snön.
Det kan ju vara biverkningar av min medicin.
läste igenom den där lappen där det står vad man får för biverkningar.
och det brukar ju typ stå 10 av 100 personer, 1 av 1000, väldigt sällsynt att man får. osv.
ja ni fattar vad jag menar, jag har fått biverkningar till det allra sällsynta.
tror jag måste byta medicin, men vägrar ta någon man går upp i vikt.

jag måste försöka hitta nått jag ser smal ut i tills på fredag, eller så får jag köra rocknroll diet hela veckan.
jag kör nog på både och. på fredag kommer agnes! och jessica! längtar sjukt mycket!
ska redan imorgon köpa grejer till helgens festligheter.
ska åka in till falun, har inte varit där sen förra året. gillar inte staden.

jaja, nu kollar jag sunes jul. den är kul. haha, det rimmade ju! ^^



jag jag passar väldigt in på hon till höger.

över och ut// HHannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0