darin.

fan vad världen är gay just nu.
jag vaknade typ vid nio, helt pigg (ovanligt, brukar gå upp vid elva,tolv).
hursomhelst, så kände jag att efter jag klivit ur duschen för fjärde gången, att jag blev yr.
kände att det var den där svimmningskänslan påväg.
sen blev allt svart.
vaknade för någon timme sen, men ett blodigt sår i pappan och världens huvudvärk.
jag hartar när det blir så. darin.

jag tänker åka till falun iaf och sen BSM, få se om jag orkar, annars åker jag hem.

idag är det våffeldagen. få se om jag vill ha någon våffla. mår rätt illa just nu, har sprängande huvudvärk och fett ont i magen. detta måste vara min otursvecka. (en av dom iaf.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0