gräddfils bad och MJ.

Agnes kom hit i fredags<3 det var kul, väldigt jätte roligt. när jag mött upp henne på tågstationen så åkte vi hem till mig, tog en välkommsdrink (för gräddfilen) och tog sen en promenad, förbi bla. kaplansvägen. G var hemma. 
sen närmare kvällen styrde vi vin och sushi med hannabola, sen  spelade MJ på s2, det var kul. och trevligt. 
anders pratade med mig från sceenen, david och jonas berättade hemlisar (på dansgolvet). Agnes och jag visade  våra tatueringar för Jonas. det var kul. han blev impad och rörd. gulligt ^^ 
sen blev det efterfest. det brukar ta typ 20 minuter att gå hem till mig, men nu tog det 1 och en halv timme för mig och agnes. undrar varför? dels kanske för att vi hade väldigt mycket att prata om, och dels kanske för att vi hittade en flaska med sprit som vi shottade upp hela vägen hem. alla var otroligt bäst, och trevliga. utom anton (ovanligt?)

på lördagen tänkte vi gå på bad taste på s2. men så bidde det inte. Jessica kom och det blev badkarsbad och titanic och vin istället. men det var lika trevligt det.

söndagen bestod av filmtittande hela dagen och massa power napar. 
och i måndags åkte agnes hem :( lika ledsamt varje gång.
men det har varit en sjukt rolig och underbar helg baby! om en månad ses vi igen!!!! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: esther

haha. vissa har mer livlig fantasi än andra..

2009-03-24 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0