musikal.

I fredags var det musikcafé och spelning.
det var kul, fast lite drygt att spela från halv sex till halv nio, eller om det var nio.
sen traskade jag och hanna hem till amanda.
där blev det vin och grejer.
sen pegav vi oss till rockhouse och klubb ohm. 
där blev det dans till morgon, och tequila.
fyra shotsglas blev det. snart har jag en hel fin samling.

dagen efter vaknade jag klockan sex, och kunde verkligen inte somna om.
vi hade lagt oss vid fyra, så jag väkte amanda, sa att jag skulle hem.
klockan sex en lördagmorgon i borlänge är verkligen helt öde!
kändes som om jag var sista människan på jorden, eller nått sånt.

Idag har jag varit duktig och städat i mitt rum.
och gått igenom alla mina kläder, och garderober, och byråar.
det var mkt kläder.

Jag har bara kollat på musikalfilmer idag.
ni har jag hunnit till hair.
skulle varit lite spännande att levt på den tiden.

min mamma har inte pratat med mig på hela dagen.
fråga inte varför.

längtar tit blir imorgon, och sen måndag och sen blir det snart fredag.
då kommer agnes<3 och jessica<3



SAKNAR DENNA BRUD MYCKET!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0