sömnbrist.



Jag kan inte sova.
kollar massa pippifilmer och kollar igenom alla spf och md saker.
okrade knappt gå igenom en av alla hundra lådor och pärmar jag har.
får styra upp det imorgon efter jobbet.
tror jag ska ta en snabb dusch faktiskt, det är så kallt här, sen ska jag nog försöka sova.
längtar tills imorgon så jag får dricka en stor kopp nyponteé och sen gå en lång härlig promenad.
sista när jag skulle ut och gå så sa mamma;  
"men hanna! du ser verkligen ut som en slaffs! och vad är det för otroligt fula byxor du har?!"
haha, jag kände mig rätt tattig faktiskt, hade farmors gamla mössa, mammas för stora jacka, mina tomte skor, olika vantar och byxor från sjukhuset, storlek XXL. haha. darin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0