21:40

Jag vill säga grattis i massor till min stor sis som fått ännu ett jobb! grattis<3 (fick veta det, precis efter jag fått veta att wasa ska stänga). jag blir alltid avundsjuk på henne. hon gör allt mycket bättre än mig. och hon får jobb typ hela tiden, har körkort, har varit i massor av länder, har pojkvänn (och dom kanske snart ska flytta till hus). jag är riktigt glad för hennes skull<3

det är väl alltid så, ena syskonet är bättre än det andra.

jag måste ta tag i mitt körkort, funderar på att gå en intensivkurs. jag kan ju köra och kan reglerna. (bara att det var hundra årsedan jag gjorde det för lillen är trasig). eller kan man bara fixa teorin först, och sen köra?
jag får gå  till någon bra körskola och fråga.

jag fick tre skivor av agnes i helgen, en med osläppta mando låtar och en med sugarplum blandning och en skiva med bilder. höll på att dö av skratt när jag såg filmen från sundsvall i sommras. haha!
så var det någraa bilder där jag hade svart hår. då blir man sugen på att färga det igen.
ni kan få några look på en del av bilderna :)


hamburg.


skara.


denna bild får avsluta. från popcirkus för några veckor sen.

(just ja, på s2 i fredags kom det fram fem okända och två jag kände och sa till mig;
 "ja, det är ju du som är du! du som är med i popcirkus!!")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0