massa jobb, massa ont överallt, svimmningar.

Vilken dag det har varit!
eller ja, sen lördag natt har varit hemsk.
fast idag var najs, iaf på eftermiddagen.
ska väl börja från lördag då.

hannalove och jag skulle se generalnitwit, men hanna var sjuk,
jag missade bussen och gick av på fel ställe, så jag missade dom.
 men iaf, snyggaste matilda<3 mötte upp mig, och vi gick till jockes och marcus nya lägenhet.
jag säger då det.
SÅ JÄVLA SNYGG! och stor!
gud, vad jag skulle velat bo där.
det är verkligen en snygg lägenhet.
hursomhelst så fick matila och jag städa upp och diska efter jocke och marcus, tills dom andra kom, snällt (inte).
sen ramlade det in folk lite hursom helst.
det var trevligt. väldigt trevligt. jätte trevligt var det! 
fast sen hände en helt störd grej, och jag är fortfarande förbannad och arg över det!!! jävla darin!

sen kom krogen.
tre asfulla vuxna gubbar som vinglar framför mig släpper vakten in,
men sen när jag kommer fram, helt rak, så nej, han släpper inte in mig. jävla bögcp vakt!!
resten av natten/morgonen vill jag helst glömma.

när jag vaknade på söndagen, var klockan halv sju på kvällen, och jag fick inte ens upp ögonen.
jag låg och skakade som fan, kunde inte ens resa mig.
 
söndagen var likadan.
jag fattade inte var det var.
jag hade knappt druckit nått alls under lördags kvällen, ett par glas vin.
alla andra hade druckit jäger i massor, då drack jag vatten.
fattar inte var som hänt mig.

låg och kallsvettades och hade feber hela natten.
sen skulle jag upp och jobba dagen efter, mådde helt dåligt!
Oona såg på mig att jag hade varit med om något, men jag sa, "vi tar det sen, du vill inte veta vad som hände". (nu pratar jag inte om hur jag mådde).

kände mig skit kass och sjuk när jag kom hem.
gick typ dirket och la mig, men kunde verkligen inte sova.
svetten bara rann på mig, skakade som fan, och hjärtat försökte hoppa ur min kropp, och maggen var likadan.
kunde knapppt stå.
mina ögon rann i floder, lika så näsan.
krälade in till duschen ett antal ggr, för att spola iskallt vatten över mig.

Idag när jag vaknade, eller ja, jag hade inte sovit en blud.
somnade vid halv åtta på morgonen när mamma gick till jobbet och vaknade halv tio av att susanne ringde och sa att jag skulle jobba om 30 min.
sen ringer Oona och frågar om jag glömt att jag ska jobba, nej säger jag, är där om tre minuter.
sen när jag kommer till cafeét så går Oona iväg direkt.
jag har fem tusen lager med disk och massa folk i kön.
jag dog nästan, var helt svettig när jag sprang till sista bussen.
 
men jag tycker ändå jag varit rätt duktig idag som jobbat på två ställen, och jag hade svimmnings attacker hela tiden.

mamma kom ner nyss och sa att vi skulle äta, "jag är inte hungrig "sa jag. 
kan inte äta.
min mage och rygg spränger som fan.
 magen känns som någon sticker knivar i den, samtidigt som någon häller hett vatten över den och flår den samtidigt.
har asont. ryggen känns lika.

över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0