10:25

Ibland kan jag bli sjukt törstig, nu har jag druckit över tre liter vatten och över två liter mjölk.
Uscha, jag tror att jag måste ta en liten powernap faktiskt, känner mig sjukt trött och ögonen bara rinner.
Jag var ute och cyklade för ett par timmar sen, jag cyklade nästan en mil. det var rätt skönt,
tror jag ska ta en lång promenad senare, efter min powernap.
Inte för att jag vill ha ett förhållande, men just nu känns det som att alla jag känner är tillsammans med någon, flera är förlovade, flera har flyttat ihop, eller ska flytta ihop.
Jag har lånat en bok om epelepsi, jag har börjat läsa i den, det är sjukt mycket som stämmer i den.

Jag vill gå/åka till kyrkan, och tända ett ljus, och bara sitta där. får man göra det fast det inte något där?
nej, daxs för powernap.

over und ut.//HH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0