translate

Jag ringde till Anja<3 igår. Jag pratade bort över 60 kr. men det var det värt!!
Helt sjukt underbart att få höra hennes röst.
Min engelska suger som fan, men hon förstår alltid,
och hjälper mig med orden när jag inte kan förklara, hon är verkligen helt underbar<3<3
Jag hade velat prata med Jules oxå, men hon jobbade.
Åh vad jag saknar dom!! och jag saknar Hamburg och våra tyska vänner.
  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
                     
                                           
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0