Calle: "vi syns i drömmarna Hanna..."

I fredags var jag på dåligt humör typ hela dagen.
hade velat åka med agnes till karlskoga och se spf, men hade inte råd :(
så jag tillbringade kvällen med vin och spf skivor, demoskivor, filmer, bilder och deras dvd.

på lördagen satte jag igång med storstädning i mitt rum och mitt badrum, dammade överallt, putsade fönster, dammsög, torkage golv, bytte lakan, tvättade, jag helt enkelt städade sjukt mkt.
Jag blonderade mig, packade, fixade håret och säkert en hel sprayflaska och gjorde mig iordning tills tåget skulle gå 17:52, mot spf, sthlm och agnes<3
jag hade valt skor och kläder, men tror jag gick igenom hela garderoben och skohyllorna, ändå, fem minuter efter vi skulle ha åkt till tågstationen var jag fort. inte klar, då blev jag sur, drog bara fram en kjol, strumpbyxor och en tshirt ur kläd och skohögen. det blev bdtröja, vitochsvart prickig kjol, ballerinaskor och greasejackan.

jag skulle vara framme rätt sent, tyå vid halv nio, banden som skulle spela innan mj och spf lockade mig inte. jag kännde mig ändå stressad, så jag satte mig i resturangvagnen beställde ett glas vin och lyssnade på rolling stones. det blev genast bättre.

I uppsala kom det en kille som såg ut att lyssna på sånn musik som jag gillar. jag gick fram och frågade om jag fick sitta vid honom. det fick jag, vi tog varsit till glas vin, och disskuterade musik och mitt hår. han var imponerad av att det var så snyggt. jag troddehan var i 23 års derna, och ledig, men icke, han var 334 och hade flickvänn, men betedde  sig absolut  inte som han hade det. "måste du gå?! jasg vill inte, igentligen får jag inte göra såhär mot min flickvänn".
vilket pucko igentligen. jag råkar alltid ut för sånna.

iaf, kom jag fram till fryshuset, hittade på agnes<3 Mj  och Spf var bra, som vanligt.
Calle hade tappat rösten, så konserten var lite annorlunda, men bra, fast en viss person kom upp på sceen under två låtar och skulle "hjälpa" victor med två låtar. det lät INTE! bra. Jag pratade skor med kerstin och jan, drack vin med pär och dansade loss med agnes<3

efteråt fick man ta kort med bandet om man ville, eftersom agnes och jag stod och pratade med dom redan så fick vi börja, när jag fick veta att det var rockfoto som fotade så började jag prata jättehögt (utan att tänka på det) "men usch! jag tycker inte om dom! dom är ju värsta dumma!" calle svarade med "jag vet".
spf var snygga och trevliga som alltid, som vanligt så var det samma person som var liköig som vanligt, fast inte av spf, Jessica, you know who!

Natten tillbringades på femhundra koppar kaffe på mcdonalds, sen när centralen öppnade gick vi dit, jag provade om man fick plats i ett tågskåp, det fick man, agnes tåg gick 1 1/2 timme innan mig, så jag tog mej en bit frukost, och väntade tills tåget kom. Jag fick sällskap av Jonas och david på tåget, thats nice.

tanx hagneslove för en underbar kväll, natt ochja, lite trött, men mysig morgon.
hoppas vi ses snart again!<3<3<3


H-jag drömmde om dig i natt calle! det var värsta bra drömmen!
C-jasså?
H-alltså, det var inte en SÅNN drömm.
C-vi syns i drömmarna Hanna....

ÖVER UND OUT/ HH

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Såå himla fin bild! <3

2009-05-13 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0