.

Idag var min sis hemma hos mamma och mig.
hon och mamma lagde mat som vi sedan åt ue i solen i mammas fina trädgård hon har styrt upp.
när jag var yngre så höll jag alltid på att hjälpa min morfar i hans växthus och trädgården i kyna,
då tyckte jag det var kul, men efter branden så har jag lix tappat lusten för allting. ALLTING.

Imorgon fyller mamma år, jag var nyss ute och plockade fina blommor, och gjorde iordning en "flylla år buket, eller om det stavas bucket". skit samma, jag har alltid varit asdålig på att stava.

Jag sitter och kollar på Eva och Adam, dom första avsnitten, och idag kom mamma hem med en ny "dos" av mina första tabletter, och så berättade min sis att hon och hennes hans ska kolla på ett hus!! det är tom större än mammas!
Jag är väldigt avundsjuk på min syster, hon har lyckats med allt, bra jobb, bil, härlig pojkvän och hus. jag är glad för hennes skull. men jag känner inte för nått just nu, pojk/flickvän vill jag VERKLIGEN inte ha!, körkort får jag inte ta och jobb får jag inte. så darin för allt för mig just nu.

iaf, imorgon ska jag och min sis styra kalas för mamma hemma i sis och hennes hans snygga lägenhet.

Det var ett tag sen jag hälsade på pappa, skulle vilja åka dit. typ nu.






Kommentarer
Postat av: Syster

Det var mysigt att du och mamma var här!

Tycker bilden på dig och mig i din lägenhet är så himla fin. Den fick vi till bra:) Puss! <3

2009-05-26 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0