17:54

Jag har varit inne istan idag och gjort lite ärenden.
första dagen på hundra år som jag kännde för att åka någonstans där det är folk jag inte känner/känner.
ja, förutom igår när mamma och jag åkte hem till Jenny för att fira hennes födelsedag (mammas alltså).
Jenny hade lagat supergod mat, verkligen!
jag åt tom. två porttioner och tyckte inte det var jobbigt, fast sen kom ju efterrätten,
och efterätt har jag inte klarat av att äta på hundra år, så då gick det som det gick när jag kom hem :(
men Jenny, maten var super god, den har du inte gjort för sista gången.

Mamma fick massor av fina presenter från Jenny och mig,
eller ja dom finaste och praktiska och bästa var från Jenny.
Det var gott kaffe Jenny bjöd på oxå, jag gjorde mitt så det smakade som latte :)

Sen åkte vi och kollade på huset som Jenny och Hans ska köpa,
det var väldigt fint, fast färgen flagnade lite,
men om man såg huset framför sig uppmålat och gräsmattan klippt,
så skulle det nästan se ut som ett hus från en astrid lindgren saga :)

Hursomhelst, det blåste jätte mkt när jag skulle cykla in till stan!
seriöst, jag höll på att blåsa omkull, och naturligtvis började det regna,
bara för att jag hade klätt mig i icke blås och regn kläder.
när jag skulle gå ut genom ytterdörren så fick jag inte upp den,
trodde den fastnat eller nått, men det var för att det blåste så mkt som den inte gick upp,
kännde mig jättelöjlig som inte fick upp en ytterdörr.

Snart spelar Mando på Siestafestivalen LLÅÅNNGGTT ner i landet,
jag vill åka, men kan inte, har inte råd :(
om jag haft en privat hellikopter hade jag tagit den,
och satt på mig mina poliskläder och polisgrejer,
och flygit in på området och sagt att jag var mandos privata livvakt.

jag känner mig som en stor fet ballong,
och bilden i BT gjorde inte mitt självförtroende bättre.
 
Jag funderar på om jag ska ut och ta en cigg.
har inte rökt på typ fem dagar. (jag säger ju det! jag är inte beroende), men blir sugen ibland bara.
Ja, det får nog bli så.

ÖVER UND OUT// HH

Kommentarer
Postat av: Syster

Älskar dig Hanna!

2009-05-28 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0