19:48

Känns som om jag aldrig kommer bli pigg igen, har sovit hela natten och dagen idag oxå. vaknade vid tre idag på eftermiddagen. tog en promenad, fast inte så länge, jag tyckte det var kallt. när jag kom tillbaka igen hade Jenny, Hans och mamma kommit hem. jag mådde illa och var trött så jag gick och la mig igen, medan dom åt någon sorts gryta som är jättegod och äppelpaj till efterrätt, men jag var så trött och mådde så illa så jag la mig och kollade på american pie.

Jag måste göra någonting imorgon, har inte träffat någon på flera dagar och inte gjort någonting på hundra år. men jag känner mig verkligen inte motiverad till något eller att träffa någon. känner mig inte ens sugen på konserten som är nästa vecka i sthlm.

Nej, imorgon är en ny vecka, jag måste peppa till konserten. jag får cykla varje dag, köra rock N roll dieten hela veckan, köpa lucky och färga håret och hitta rätt kläder. just ja! och så ska jag fixa fotopass. så ber vi till gud och björn dixgård att jag inte kommer få något anfall på hela veckan som kommer. amen, över och ut.// HH


  

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0