00:19

Jag borde ta på mig nattjobb. jag är alltid pigg på nätterna, inte konstigt att jag sover så länge om dagarna då. lök. jag måste gå upp tidigt imorgon, så jag kan somna "normalt".
Jag hade ju en hel lång lista med grejer jag skulle ordnat med idag.
okej, jag har gjort hälften, dom drygaste grejerna, nu är resten kvar, kanske kan klara av den nu i natt, sen sova några timmar, sen upp samma tid som mamma och sen in till stan när det öppnar och göra dom saker jag skulle gjort, men inte fick gjort.
Jag har börjat titta på massor av självbiografiska filmer från människor som överlevt i dom olika koncetrationsläger som fanns under adra världskriget. jag mår jätte dåligt av dom, och blir så arg på alla som bara trodde att allt var en bluff. men samtidigt så  tänker jag en massa (som jag inte tänker skriva här) som, iof är både bra och dåliga, men samtidigt bra på många sätt. för mig alltså.
tror nästan jag ska slå på en av filmerna, "en människas öde". jag gråter till den varje gång.

Kommentarer
Postat av: Syster

Titta inte på sådana där hemska filmer när du mår dåligt över dom. Puss

2009-11-09 @ 11:02:08
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0