10:42

I helgen var min kära Jessica här<3 vi hade lika trevligt as always.
gratis insläppta och nattlig promenad hem. Vi träffade också på amanda,
mycket trevligt. har inte träffat henne på väldigt länge.

Inatt sov jag i nästan 14 timmar. känns helt skönt. känner mig väldigt utvilad.
Men ändå så känner jag mig trött, utsliten och har ont i magen.
hade tänkt att jag skulle ringa vårdcentralen idag, men det får nog bli imorgon.
Igår var det fars-dag, mamma åkte ut till pappa och morfar och tände ljus.
Jag följde inte med. Jag hade så ont i magen.

Jag tror att mina piercingar läker bra, utan läkningsmedel, eller jag jag köpte ju nått i tyskland,
som hon i kassan trodde skulle vara bra. antagligen så har hon rätt.

tror jag ska ta en promenad. över och ut./ HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0