18:36

Jenny och jag köpte en superfin bukett med blommor, lite lotter, lite gott fikabröd och vi hade gjort fina födelsedagskort. det var trevligt att träffa henne <3 as always. hon ser så liten ut. ungefär som att man krymper när man blir äldre. Jag minns att när vi köpte blommor till mormors 80 årsdag, så syntes hon knappt bakom buketten.

Jenny åkte och jobbade på scandic, så jag hoppade av där och gjorde en del ärenden på stan.
nu har jag städat hos mina barn, och gett dom extra mkt grönsaker och knäckebröd, det gillar dom :)
Hoppas mamma får komma hem imorgon, jag har handlat indgredienser till tomatsoppa,
som jag hoppas vi kan äta tillsammans :) hoppas hon ser att jag verkligen har städat överallt.

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad duktigt av dig att göra tomatsoppa å äta! :) PUSSAR

2009-11-16 @ 21:23:00
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0