19:23

Jag skrev ett väldans långt brev igår. Till Agnes.
Jag hoppas vi får saker och ting uppklarade snart.
Jag saknar henne<3
Jag tog en promenad för att posta det, men så tog jag en omväg och gick hem till en person som jag igentligen inte borde gå hem till. eller träffa överhuvudtaget. men så blev det. och jag hade trevligt. men ändå.
Närjag gick hem, så gick jag i raggsockorna. och det regnade/snöblaskade typ. men jag fick inte på mig skorna, och han hade inget skohorn. (skorna är nyinköpta). men det gjorde inte så mkt. när jag kom hem så försökte jag äta lite av maten mamma lagat, lite fick jag i mig. jag tyckte mamma såg så besvärad ut, så jag frågade henne om hon tycckte det var drygt att sitta och äta med mig, men hon sa att hon allt blir så glad när vi kan äta tillsammans. jag håller med. det var/är trevligt att få äta med andra, fast jag har jävligt svårt för det. men det är ett steg på vägen. (hoppas jag). sen när jag skulle sova så blev jag jätte barnslig, och ville att mamma skulle läsa en saga för mig och ur julboken "max och mia julstökar", det var en av min och sis favorit julböcker när vi var små :)
det var helt mysigt när mamma satte sig och läste för mig :) önskar hon kunde göra det oftare.
(är det normalt om en 21 åring vill höra sagor?)
Jag kommer aldrig bli vuxen. det vill jag inte heller. nu hörde jag precis att mamma kom hem från jobbet. hoppas hon ser att jag diskat och städat :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag blir så glad när du kan äta tillsammans med mamma och äta det hon lagar. PUSSAR

2009-11-12 @ 16:52:18
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0