21 år, osv

Mamma kom ner och sjöng för mig med paket och blommor och även calle var med. han tog alla paprikor som var på våra smörgåsar :) sen kom min sysyter och hade massa presenter med sig :)
Sen åkte vi bort och hämtade farmor och åkte och tände ljus. sen åkte vi hem och åt en jättegod middag mamma lagat, och Jenny hade bakat en jättefin tårta, den var formade som ett hjärta och hade grön marsipan. Jag fick många fina presenter, får se om jag lägger upp bilder på dom sen. sen kom Jessica och jag fick världens snyggaste skor av henne :)
sen gick vi ut och dansade lite, vi kom in gratis, fast det brukar vi göra. Jag tyckte det var lite kul när vakten kollade mitt leg, och när han gav tillbaka det så sa han ingenting.
jag- ska du inte säga något till mej?
vakten-  vadå?
jag-  Jag fyller år idag, detta bevisar ju att ni inte bryr er om leggen, utan kollar bara för att det ska se bra ut.
han hade inget svar på det.
Jag lägger nog upp bilder från kvällen och på presenterna och från tysklands resan.
Nu måste jag sova, sitter och kallsvettas och har feber och ont i magen, mamma tycker att jag ska göra en ordentlig hälsoundersökning, men jag tycker inte om när okända läkare klämmer och tar på mig överallt. ja, jag ringer nog till ändå till vårdcentralen imorgon. bara jag inte sover nästan 24 timmar, det har jag gjort i två dagar nu.
Jag sover på mage, kanske inte så bra för min nytagna piercing jag gjorde i hamburg, och jag gjorde en i läppen oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0