Australia.

Nu har jag varit vaken över tolv timmar. Mamma och jag var på stan för några timmar sen och gjorde en del ärenden, sen åkte vi till kupolen. fan vad folk. överallt. och gjorde ärenden där. Jill Jonsson uppträdde, jag höll på att svimma när mamma und ich gick igenom folkhavet, jag flimmrade med blicken hela tiden och såg dubbelt. jag hatar kupolen.

Jenny sis, var här en kort stund och hämtade lite grejer till huset och under tiden skrev jag klart brevet till farmors syster, Naemi i Australien. Jag tänker fort. på hur glad jag blev när jag fyllde 21 år och farmor gav mig ett brev och det var från Naemi och det var presenter i. Om någon/några timmar så dyker EE upp här, och vi ska ha lite "long-back-in-time-stuff" för oss. Ska bli riktigt kul, long time ago.

Mamma håller på att baka sina goda bröd. mums! och så blir det något gott till, jag äter hela tiden tomat soppa. vill typ bara ha det hela tiden, så hoppas jag får det.
över und out så länge. // HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0