helg.

Idag åkte mamma och jag till Säter för vi tänkte titta runt på julmarknaden. en jag var så trött så jag låg kvar och sov i bilen. sen åkte vi till coop för att handla lite, jag åkte kundvagn :)
Vi köpte bla. ett "pizzakit" så gjorde vi iordning pizza när vi kom hem. det var längesedan jag åt det. och hembakad är alltid godast. mamma har fått bla rosfeber, så hon har massa röda fläckar på kroppen och ont har hon :/ I helgen har vi satt upp julgrejer. det ser så mysigt ut när alla fönster i alla husen har massa julsaker som lyser. Jag har slagit in julklappar oxå :)
Jag är löjlig jag vet ;

Hannas julklappsönskelista

Peace and Love biljett
hårspray
Linser
Kontantkort till mobilen
Rött nagelack
Snygga underkläder
Marilyn Monroe saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0