mamma

Idag är det Fredag den 13:de. Mamma åkte in på sjukhuset inatt efter att klockan slagit tolv, så det är väl nått med att fredag den 13:de är otursdag. Det var så hemskt igår kväll, när jag såg hur ont mamma hade. Jag som själv brukar ha jävligt ont i magen, mamma hade dubbelt så ont. jag var så rädd, det liknade samma situation som när pappa fick njursten, eller vad det heter och jag var ensam hemma och ringde efter ambulans. Jag fick ringa efter ambulans till mamma nu oxå. Jag tror jag somnade vid tre tden på natten och vaknade vid åtta. kunde inte sova. Senare på dagen så åkte Sis och jag in till mamma i falun. Vi tog med lite grejer, och mamma korsord som hon gillar :) hon såg så liten ut, liten, smal och tunn :/ Jag hoppas hon får komma hem snart, det är verkligen tomt här. Mamma jag älskar dig<3 jag ska ha gjort god tomatsoppa när du kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0