nattöppet

Idag fick jag en försenad present från agnes, och då kom jag att tänka på att när jag vaknade på födelsedagen så stod det ett paket ute på trappen, och det var från nina :) två jättefina koppar med marilyn monroe på<3 kom oxå att tänka på att när anja, jag, rebecca och jules satt och pratade om piercingar och tattueringar och att jag alltid hade velat göra det på ett nattöppet ställe. så jag ocg rebecca gick ut och letade ställen, vi frågade massor av folk och jag fick fråga varje gång, till slut så gick rebecca fram till en hora och frogade. där stod alla fint prydligt på rad, med magväskan runt magen eller över axeln, och alla hade sånna där fula typ "månboots/månstövlar", det var tydligen inne just nu. men tillslut hittade vi iaf ett ställe som var öppet, så slog han två hål på mig, jag trodde han skulle säga till när han gjorde det, men inte då så jag skrek till, det lät nästan som jag stönade, så han bara; "åh, do you like the pain? I can do some more". HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0