Skorpionen

Element: Vatten
Planet: Mars, Pluto
Metall: Järn
Känsliga koppsdelar: Könsorgan

EGENSKAPER
Skarpsynt, döljer känslor, realist, konstnärlig,
vetgirig, ledaregenskaper, rättfram, hämndlysten,
opåverkad av smicker och komplimanger, lojal,
stora krav på sig själv och andra, kompromisslös,
stark självkontroll utom i kärlek, gåtfull,
det mest passionerade tecknet, stort erotiskt intresse,
stark inttegritet, initiativrik, intresse för mystik och ockulta ting,
misstänktsam, svartsjuk, långsint,
tar risker, effektiv, aktiv, magnetisk utstrålning.

BÄSTA SIDOR
Orädd, handlingskraftig, ärlig, god bedömningsförmåga, klok,
psykiskt och fysiskt stark, hjälpsam

-----------------------------------------------------------------------------------
Allt stämmer på mig. det är lite läskigt, förutom ledaregenskaper. kanske hade jag det när jag var yngre, men inte nu, och att jag inte har stora krav på andra. jag har för stora på mig själv istället.

Kommentarer
Postat av: Syster

Det är faktiskt väldigt mycket som stämemr överens på dig. PUSSAR <3<3<3

2009-11-10 @ 17:30:49
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0