varm choklad.

Idag gjorde jag varm choklad förförsta gången på miljoner år, fast vi hade ingen mjölk och inget socker, så det blev bara varmt vatten och kakao, men det smakade riktigt gott faktiskt, tror jag ska göra lite mera :)

Jag fick ett brev från sjukhuset idag, att jag har förtur att gå och vaccinera mig mot svininfulensan, för dom hade läst i Landstingets diagnosregister att jag fått en diagnos som ibland innebär ökad risk för komplikation till följd av infulensa att jag därför erbjuds förtur till vaccination.
Jag tyckte det lät värsta diskrimineringen, jag vet inte ens vad det är för "diagnos" jag har som gör det. mamma trodde att det kanske beror på alla kramper jag får.
Jag fattar väl att man ska ta dom som är mest "allvarliga" först, men jag hade ändå tänkt att ta sprutan hursomhelst. så nu väntar jag bara på kallelsen.

Imorgon ska jag få mina "nya" fötter. (inlägg i skorna.)
Och på fredag ska jag till gylle och tycka synd om mig själv.

Nu vill jag ha varm choklad.
över och ut. // HH

Kommentarer
Postat av: Syster

Det beror nog på dina kramper. Du ska nite ringa själv och boka tiden? Det fick Hans göra fast han fick ett brev. Vad bra att du ska til Gylle. Du är duktig! PUSSAR

2009-11-05 @ 07:31:16
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0