14:07

Jag är inte glad idag.
är trött, ledsen och sjuk. och min mage vrider sig av smärtor. vet inte varför.
min hörsel har blivit ännu sämre. (det blir den alltid när jag är förskyld)
Jag har städat hela huset och hos mina två barn<3
och så har jag bakat bröd till mamma.
trodde jag skulle orka med allt, men nu är jag så slut, så orkar knappt sitta upp.
Jag måste köpa panodil och halstabletter.

jag hade velat hälsa på farmor idag.
men såg att man tagit cykeln till jobbet, och jag orkar inte gå en halv mil, och jag har inga busspengar och ligger minus på mitt konto. världen är bög just nu.
Om jag är lite bttre imorgon, kanske jag kan cykla dit då.
måste ändå ta mig in till stan imorgon, och hämta mitt pass hos polisen.
även fast det inte går att använda, så vill jag ha kvar det.
så tänker jag fråga om man kan anmäla saker som hänt för över ett årsedan.

Igår när jag vaknade så såg jag att jag hade 10 missade samtal och tre medelande från en viss person.


jag måste fan göra något åt mig. jag suger just nu.
fuck me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0