14:34

Sis kom förbi idag, hon hade med sig massa sallad som vi åt. det var väldans gott :)
hon hjälpte mig oxå med sista bokningen för min tysklandsresa. tack så jätte mkt!!<3<3

snart är det söndag, då är jag i Hamburg! :D ska bli så himla kul!
få träffa mina underbara tyska vänner!!! 
Anja fyller år samma dag, så jag har gjort en helt fin present till henne som hon ska få,
och Jules får oxå en liten present, fast hon inte fyller år, mer en present som;
"tack-för-att-jag-får-bo-hos-er-och-jag-har-saknat-er-sjukt-mkt-är-så-glad-att-få-träffa-er!" :)
sen få se mando dagen efter, med VIP och grejer :)
sen dagen efter kommer Becca ner oxå! helt kul,
och senare ska vi se MJ, helt kul. var längesedan jag såg dom.
Ibland tror jag faktiskt att gud lyssnar.  

Kommentarer
Postat av: Syster

<3

2009-10-22 @ 20:02:35
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0