15:55

Imorgon åker jag :)
känner mig fort. sjuk,
hostar, snorar och har en sprängande huvudvärk,
men jag SKA åka! har längtat så mkt efter detta <3

Mamma och jag var och köpte dom sista grejer jag behövde,
vi letade överallt, men inte hittade vi någon glitterspray. stört.
men styrde iaf upp present till agnes, och till mando<3

Jag köpte även två par skor! :D
var hundra årsedan jag köpte skor,
så tyckte jag kunde få unna mig det :)


Tyckte dom här var så otroligt söta :)


Jag går runt i dom här nu. dom är sjukt bekväma. Jag är helt glad över dom! :D

Nu ska jag fixa klart agnes och mandos presenter, och så måste jag störa upp vilka kläder jag ska ha med mig och packa allt klart.

över und out// HH.

Kommentarer
Postat av: Syster

<3<3<3

2009-10-24 @ 23:58:27
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej Hanna Babe!!

Vilka fina blommiga skor, vart har du köpt dem? :)

har du kommit hem än eller är du fortfarande fast?? Vilken otur du har :(( jag höll också på att missa tåget, trodde jag var på fel tunnelbana XD



Det var fint att hora lite med dig, ha det så bra nu hanna :)

2009-10-30 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0