17:22

usssccchhhhhhhhh, det är sugit att vara sjuk!!!!
bara ligga ner och gnälla att man har ont överallt.
och bara sova, och så dregglar man ner kudde extra mycket,
för man kan inte andas ordentligt, för näsan är igen snorad.
blä och snusk.
fast jag är faktiskt lite orolig för det jävla nackonda jag har.
Kan inte böja huvudet ner mkt alls. mamma skrämde upp mig och sa att det kan vara hjärnhinneinflammation, eller vad det heter. om det inte gått över fören på måndag, eller om det blir värre så måste jag nog ringa och fråga vad det kan vara.

Jag har iaf dammsugit över och undervåningen idag.
I flera filmer så har jag sett att man pressar morotsjuice.
Jag gjorde det idag, det blev faktiskt riktigt gott. tror jag ska göra lite till igen.
Mamma ska iväg på kalas hos en av sina arbetskamrater, så jag ska strax upp och hjälpa henne med håret :)


Ikväll är det Broder Daniel på TV<3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0