18:58

jag tycker veckorna går otroligt fort.
det var ju nyss tisdag lix, vad tog onsdagen och idag vägen?
imorgon har jag planerat att fixa och dona med en massa grejer.
om allt går som jag tänkt.
snälla gud och björn dixgård, gör så att det blir en bra dag imorgon!

Känns som jag aldrig ska bli frisk. har hostat hela dagen.
har hostat så mkt att jag tom fått träningsvärk i magen.
en possitiv grej iaf.
en till possitiv grej, jag har börjat med mina situps igen :)
förut gjorde jag alltid 600 varje kväll, ibland blev det 800 och ibland 400.
Sen så slutade jag bara helt plötsligt, sen kunde det bli lite då och då.
Nu har jag iaf börjat med 400 varje kväll. så ska väl snart kunna göra 600,
och sen 800 igan :)

fan nu börjar jag kallsvettas igen. febern börjar komma krypande igen.
och alla värktabletter är slut. darin.

har fått två brev från polisen nu.
dom tänker inte fortsätta med förundersökning.
jävla bögpoliser. vad ska krävas för att dom ska se allvarligt på grejer?

Nej, nu måste jag ut och få frisk luft, tror jag ska lägga mig tidigt idag.
är sjukt trött. Imorgon ska jag träffa min syster<3 :)

över und out//HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0