<3Bröllopsfotografen<3

Jag hade tänkt att bjuda med mamma på bio igår.
på premiären av bröllopsfotografen.
men eftersom hon åkte in på sjukhus torsdagsnatt så gick det ju inte så bra.
hörde av mig till ett antal personer, men ingen svarade.
vilka trevliga vänner jag har. så jag gick själv.
jag vet inte vad jag ska säga, men filmen var så grymt jävla bra!!!
verkligen! helt otroligt! Det är ju samma ressigör(stava?) som gjort smala sussie och tjenare kungen.
typ alla som var med i smala sussie var med i den här.
och det var samma musik oxå, inte all, men mkt iaf.
och det var lite repliker här och där, som både finns i tjenare kungen och smala sussie.

och så ett av brudparen var Anastasios Soulis och Rebecka Schejaen.
dom spelar ju ihop i filmen: "den bästa sommaren".
fast i den är dom små. nu är dom helt snygga och ser vuxna ut :)
Kjell Bergqvist är ju oxå med i den.

Nej, men seriöst, det här var en sjukt jävla bra film! helt otroligt!
skulle kunna se den varje dag.
hoppas dom kommer släppa en skiva med filmmusiken :)
Den var nästan två timmar.
var ju lite tråkigt att gå själv,
men va fan, jag hade snygga besökare bredvid mig ^^

när den var slut, och jag var påväg ut, så kände jag en hand på min axel,
och när jag vänder mig om så är det sofia ersson! :D
jag blev helt glad!
vi har gått i samma klass från ettan till nian. sen när vi började gymnastiet så försvann vår kontakt.
det var sjukt kul att se dig iaf :D hoppas vi kan ta en fika snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0